f25 z animacjami dla ING Życie

ING Życie uruchomiło w lipcu nową aplikację, która może pomóc w analizie potrzeb i priorytetów Klientów oraz w realizacji planów na przyszłość. Aplikacji towarzyszy pięć animacji poklatkowych, przygotowanych przez dom produkcyjny f25.

Potrzeby klienta są badane w formie 10-cio etapowej ankiety. Przy każdym pytaniu pojawia się zabawna animacja. Narzędzie w przystępny sposób obrazuje różne etapy w życiu i potrzeby, które można zabezpieczyć pozwala też skalkulować przybliżony budżet potrzebny do realizacji planów na – nawet dość odległą – przyszłość. Każdemu wariantowi odpowiedzi udzielonej w aplikacji została przyporządkowana szacunkowa wysokość związanych z nią kosztów. Użytkownicy aplikacji mogą się przekonać, że ubezpieczenie w ING Życie zapewnia ochronę życia i zdrowia i może pomóc w gromadzeniu środków na dowolny cel. Zachęca też do skorzystania z porady przedstawiciela ING Życie, udostępniając formularz kontaktowy.

Na stronie http://ingzycie.pl, oprócz samej ankiety, pojawiło się pięć animacji poklatkowych. Bohaterka filmów – Victoria – przedstawia zalety posiadania flagowych produktów ING oraz systematycznego odkładania pieniędzy na przyszłość z ING Życie. Dodatkowym materiałem jest „Przyszłość dziecka” – film odnoszący się do kosztów związanych z wychowaniem i edukacją dzieci oraz zapewnieniem dobrego startu w ich dorosłość. Filmy w przystępny sposób pokazują na jakie potrzeby odpowiada dane ubezpieczenie oraz pozwalają na porównanie ich zalet. Za reżyserię filmów odpowiadali Mikołaj Sadowski i Bartek Piotrowski, producentem był Marcin Dworucha, dyrektor zarządzający domu produkcyjnego f25.

„Produkcyjnie to były dwa dni żmudnej pracy na planie zdjęciowym. W tym czasie wykonaliśmy około 5000 zdjęć. Postprodukcja trwała 2 tygodnie. To był bardzo ciekawy projekt, bardzo ważne były w nim wcześniejsze przygotowanie i zaplanowanie każdego ruchu oraz staranność prac na planie zdjęciowym. Na tego typu projektach niewiele widać na samym planie, po prostu robi się zdjęcia, nie da się obejrzeć dubla, jak w filmie, co utrudnia zadanie.” - mówi Marcin Dworucha.

Za stworzenie aplikacji odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.